Natuurlijk kan het eens voorkomen dat u kaarten heeft geboekt voor een voorstelling, maar dat de datum, achteraf, tóch niet zo goed uitkomt. Of dat u toevallig nét ziek wordt vlak voordat u naar een voorstelling zou gaan. Ook kan het zijn dat de voorstelling niet door gaat. We bieden dan de mogelijkheid kaarten terug te brengen. Maar tot wanneer kan dat? En wat zijn de kosten daarvan?
Als u er zelf voor kiest niet naar de voorstelling te gaan, kunt u uw kaarten tot 24 uur voor de voorstelling terugbrengen of ruilen voor een andere voorstelling. Daar zijn wel kosten aan verbonden.
• Annuleert u tot 7 dagen voor de voorstelling? Dan ontvangt u een tegoedbon/code t.w.v. het aankoopbedrag van de kaart(en), min €3,25 per kaart.
• Annuleert u binnen 7 dagen voor de voorstelling? U ontvangt een tegoedbon/code t.w.v. de helft van het aankoopbedrag van de kaart(en).
• Annuleert u op de dag van de voorstelling? U heeft dan geen recht op restitutie.
U kunt er ook voor kiezen uw kaarten om te ruilen voor een andere voorstelling. Wanneer u dat doet, betaalt u alleen de eventuele meerwaarde van de nieuwe kaarten. Zijn de nieuwe kaarten goedkoper dan de oude kaarten? Dan krijgt u voor het restbedrag een tegoedbon.
U krijgt in geen geval geld terug.
Kaarten terugbrengen of ruilen kan tijdens openingstijden in Café Foyé (dagelijks vanaf 10 uur) of telefonisch via 0900-1435 (€0,45 p.m.)
Wij vinden het natuurlijk altijd vervelend als een voorstelling niet door kan gaan. We proberen dit dan ook zoveel mogelijk te voorkomen, maar helaas is dat niet altijd mogelijk. Wanneer wij of de artiest hebben moeten besluiten een voorstelling niet door te laten gaan, laten we u dat zo snel mogelijk weten. Dit doen we doorgaans via e-mail, maar als de voorstelling binnen drie dagen voor aanvang wordt afgelast proberen we u ook nog te SMS-en en bellen. Het is daarom van belang dat wij een (mobiel) telefoonnummer van u hebben.
Het verdere verloop van het traject hangt heel erg van de voorwaarden af:
In dit geval zullen we u die aanbieden. Het liefst doen we dit, uiteraard, zo snel mogelijk na de afgelaste voorstelling. Om de last voor u niet te groot te maken, mag u normaal gesproken de kaarten voor de geannuleerde voorstelling gebruiken voor de voorstelling op de vervangende datum. Kunt u niet op de vervangende datum? Dan krijgt u volgens onderstaande regels uw geld terug. Doorgaans geven we een uiterste datum waarop u kunt aangeven dat u op de vervangende datum niet kunt. Na deze datum gelden de regels, zoals genoemd bij U kunt niet naar de voorstelling komen.
Het kan echter ook zijn dat er geen vervangende datum gevonden wordt en de voorstelling helemaal wordt geannuleerd. U krijgt dan in alle gevallen het volledige aankoopbedrag van de voorstelling teruggestort op uw rekening.
Tien theaters in Regio Zwolle gaan intensiever samenwerken op het gebied van programmering, marketing, techniek en bedrijfsvoering. Dit moet leiden tot meer keuze voor het theaterpubliek en een betere. ..
Schouwburg Odeon
Blijmarkt 25
8011 ND Zwolle
Theater De Spiegel
Spinhuisplein 14
8011 ZZ Zwolle
0900 - 1435 (€0,45 / minuut)
dagelijks 10.00 uur - 15.00 uur
Kassa Schouwburg Odeon en Theater De Spiegel
Gesloten wegens Coronamaatregelen
Koop uw kaarten via www.zwolsetheaters.nl
of via de app van Ticketmatic in de
Android Play store
iOS Apple App store
(de veiligste en snelste manier van kaarten kopen)
Wij plaatsen functionele cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten. Deze cookies worden niet gebruikt om persoonsgegevens te verwerken.