Kaarten terugbrengen?

Dit zijn de regels

Uiteraard kan het zijn dat u niet (meer) in de gelegenheid bent om de voorstelling bij te wonen, of dat de voorstelling vanuit Zwolse theaters wordt geannuleerd. Hieronder vindt u de regels.

U kunt uw kaarten tot 48 uur voor de voorstelling terugbrengen of ruilen voor een andere voorstelling. Daar zijn wel kosten aan verbonden.

• U ontvangt een tegoedbon/code t.w.v. het aankoopbedrag van de kaart(en), minus €3,25 per kaart. (Betaalde orderkosten worden niet vergoed.)
• U kunt er ook voor kiezen uw kaarten om te ruilen voor een andere voorstelling. Wanneer u dat doet, betaalt u alleen de eventuele meerwaarde van de nieuwe kaarten. Zijn de nieuwe kaarten goedkoper dan de oude kaarten? Dan krijgt u voor het restbedrag een tegoedbon.

U krijgt in geen geval geld terug.

Kaarten terugbrengen of ruilen is niet mogelijk bij kaarten met kortingsacties.

Kaarten terugbrengen of ruilen kan via kaartverkoop@zwolsetheaters.nl of telefonisch via 0900-4000300 (lokaal tarief). Heeft u een 'Mijn Zwolse theaters'-account? Dan kunt u in veel gevallen ook via die weg zélf uw kaarten annuleren.

Wanneer wij of de artiest hebben moeten besluiten een voorstelling niet door te laten gaan, laten we u dat zo snel mogelijk weten. Dit doen we doorgaans via e-mail, maar als de voorstelling binnen drie dagen voor aanvang wordt afgelast proberen we u ook nog te SMS-en en bellen. Het is daarom van belang dat wij een (mobiel) telefoonnummer van u hebben.

 

Is er een vervangende datum beschikbaar?

In dit geval zullen we u die aanbieden. Kunt u niet op de vervangende datum? Dan krijgt u uw volledige aankoopbedrag terug. Doorgaans geven we een uiterste datum waarop u kunt aangeven dat u op de vervangende datum niet kunt. Na deze datum gelden de retourvoorwaarden, zoals genoemd bij Kaarten terugbrengen of ruilen.

 

Geen vervangende datum?

U krijgt dan in alle gevallen het volledige aankoopbedrag (incl. eventuele orderkosten) van de voorstelling teruggestort op uw rekening.

  • Heeft u betaald met iDEAL? Dan zorgen wij ervoor dat het geld op uw rekening wordt teruggestort.
  • Heeft u betaald in contanten, via overschrijving, met PIN of met creditcard? Dan vragen we u uw IBAN door te e-mailen (naar het in de annuleringse-mail genoemde e-mailadres). Doe dit alleen op uitdrukkelijk verzoek van Zwolse theaters! Nadat wij uw IBAN hebben ontvangen zullen we het geld zo spoedig mogelijk terugstorten. Het kan 14 dagen duren voor u het geld terug heeft op uw rekening.

 


diagonale streep Uitgelicht

Juf Roos gaat op avontuur 2+

Juf Roos gaat op avontuur 2+

zo 30 apr
14.00
16.00

informatie Meer info

The Prom - met Pia Douwes, Dennis Willekens e.a.

The Prom

met Pia Douwes, Dennis Willekens e.a.
25 t/m 27 nov

informatie Meer info

Nederlandse Reisopera | Hänsel und Gretel - Sprookjesopera in drie akten (1893)

Nederlandse Reisopera | Hänsel und Gretel

Sprookjesopera in drie akten (1893)
do 27 okt 19.30 uur

informatie Meer info

nieuws diagonale streep Meest gelezen

Blog van de programmeur: Joy

Blog van de programmeur: Joy

Programmeurs op pad voor seizoen 23-24

kalender di 27 september 2022

informatie Lees meer

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Ik wil de nieuwsbrief ontvangen, waarin ik wekelijks op de hoogte gehouden wordt van het nieuws rond Zwolse theaters en haar activiteiten.

Bezoekadressen

Schouwburg Odeon
Blijmarkt 25
8011 ND Zwolle

Theater De Spiegel
Spinhuisplein 14
8011 ZZ Zwolle

Kaartverkoop

0900 - 1435 (€0,45 / minuut)
dagelijks 10.00 uur - 20.00 uur 

Kassa Schouwburg Odeon
dinsdag en donderdag van 14.00 tot 16.00 uur
Vanaf één uur voor aanvang van de voorstelling

Kassa Theater De Spiegel
Vanaf één uur voor aanvang van de voorstelling

favoriet van Volg ons op

Contact

info@zwolsetheaters.nl

  WhatsApp (ma-vr 10.00 - 18.00 uur)

Bewaar uw kaarten in de app van Ticketmatic:
Android Play store 
iOS Apple App store
(de veiligste en snelste manier van kaarten bewaren)

Lees hier onze Privacyverklaring.