Voor sommige populaire voorstellingen verkopen wij in samenwerking met Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. De tickets die u koopt via de website van Zwolse theaters of de Ticketmatic app worden (ruim) een uur voor aanvang van de voorstelling pas actief. U vindt uw veilige e-tickets in de Ticketmatic App. Download deze - voordat u kaarten koopt! - in de AppStore of de Playstore.
Hoe werkt het?
- Download de Ticketmatic app
- Gebruik in de app hetzelfde e-mail adres als u gebruikt bij het boeken van de kaarten.
- Koop kaarten via de website van Zwolse theaters
NB 1 Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee u een account heeft gemaakt in de Ticketmatic App.
NB 2: U kunt in een transactie alléén kaarten voor deze voorstelling kopen; andere voorstellingen koopt u apart.
- Kies de sectie waar u wilt zitten
- Kies een betaalwijze en vul uw e-mailadres in.
- Bevestig en betaal
- U ontvangt een e-mail bevestiging
- Hierin vindt u instructies over hoe u de app kunt installeren en uw tickets kunt terugvinden.
- Download en open de Ticketmatic app
- Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikte bij het boeken van de kaarten.
- In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets
- De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang. Let op: de barcode verandert elke 30 seconden. Printen is dus zinloos.-
Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?
Nee. De kaarten zijn niet overdraagbaar. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling.
Kan ik voor meerdere producties kaarten kopen?
Nee. Bij smarttickets dient u per productie een transactie af te ronden. Wilt u voor meer voorstellingen kaarten kopen, moet u meerdere transacties voltoooien.
Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. Wat nu?
De tickets tonen in uw app binnen 24 uur. U kunt proberen bovenin rechts het venster met uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, kunt u bellen naar ons callcenter: 0900-1435 (€0,45 p.m.)
In de app zie ik nog meer kaarten staan die ik ooit gekocht heb. Wat moet ik daarmee?
Alle tickets die u via de Zwolse theaters website hebt gekocht, ziet u in de Ticketmatic app. Voor de meeste voorstellingen scannen wij uw reguliere tickets. Voor alle andere voorstellingen scannen wij de Smart Secure tickets.
Ik heb geen smart phone. Wat nu?
Heeft u zelf geen smartphone en ook niemand binnen uw gezelschap? Vanaf 60 minuten voor aanvang kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen bij de kassa van het theater.